Продавець Вудкомплект розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1538 відгуків

Даруйте, але зараз компанія не може швидко обробити Ваше замовлення або повідомлення, так як за графіком сьогодні вихідний, або свято. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочій день Sorry, but now the company cannot process your order or message quickly, as the schedule is closed today. Your application will be processed in the next business day

+380 (66) 227-00-05
+380 (96) 175-46-60
ВУДКОМПЛЕКТ
Кошик

ШЛІФУВАЛЬНА РИЗИКУ НА КУЗОВІ АВТО: ПРИЧИНИ ДЕФЕКТУ І СПОСОБИ ЙОГО ЗАПОБІГТИ

ШЛІФУВАЛЬНА РИЗИКУ НА КУЗОВІ АВТО: ПРИЧИНИ ДЕФЕКТУ І СПОСОБИ ЙОГО ЗАПОБІГТИ

Сьогоднішня тема — видимі сліди шліфування. Така проблема часто з'являється після висихання фарби на кузові авто і називається «шліфувальні ризики». У такому випадку вас чекає не маленький об'єм роботи: зашліфувати подряпини або заново перефарбувати авто. А це повторне нанесення фарби, витрачений час та додаткові витрати. Не панікуйте відразу. У цій статті я розповім, як підготувати авто перед фарбуванням, щоб не зіткнутися з цією проблемою і не робити подвійну роботу.

Шліфувальна ризику

Причина дефекту

Цей дефект з'являється з цілком зрозумілої причини: не дотримана правильна технологія перед підготовкою авто до фарбування. Тобто під час шліфування автомобіля, ви використовували абразив з великим зерном (великий градацією) — Р100-Р180. Тому в грубих ризики і сталася усадка грунту після фінішного покриття і висихання поверхні. Такого неприємного інциденту не станеться, якщо перед нанесенням грунту вибрати абразив з градацією Р240-Р320. І дотримувати правильну технологію використання градацій на абразивних матеріалах перед фарбуванням авто. Я наведу конкретний приклад в останньому абзаці.
 

Я рекомендую

 

диск.png Для шліфування поверхні беріть абразив з градацією від Р80 до Р180.
диск.png Під нанесення ґрунту: Р240 – Р360.
диск.png Обробка грунту під нанесення фарби: Р400 – Р600.


Я раджу використовувати ці градації для машинної обробки поверхні.
Для ручної обробки беріть абразив з більшою градацією (навіть у два рази), порівняно з машинною обробкою і з коефіцієнтом 2.
 

Ремонт

Если вы читаете эту статью в тот момент, когда на авто уже появились шлифовальные риски и с ними нужно что-то делать, тогда вот вам мой совет. В том случае, когда риски не глубокие, достаточно будет отшлифовать и отполировать авто. Так вы выровняете поверхность и на бликах не будет видно никаких дефектов. Если риски заметны невооруженным глазом, то лучше перекрасить авто. Процесс этот не легкий, поэтому лучше придерживаться советов и смотреть в технологическую карту, чтобы обойтись без капитального восстановления уже покрашенного авто.
 

Вывод

Якщо дотримуватися всі рекомендації виробника і правильний процес «до» фарбування автомобіля, то проблем «після» у вас не буде!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner